(Android/iOS) BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles cheats onbeperkte bron
Feb 16, 2022 5:23:10 GMT
Post by icunticocha on Feb 16, 2022 5:23:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles 2022 version ▞▞▞
Fatsoenlijk spel, maar 30 seconden toevoegen na 4 niveaus is rediculus. Binnen 3 minuten na spelen verwijderd
Ik speelde dit spel graag, maar aangezien je die ene advertentie plaatst en je het hele spel moet sluiten en opnieuw moet beginnen, zal ik het nooit meer spelen.
Hé, ik zag dit spel als een kleine pop-up in een van mijn andere spellen, dus ik besloot het eens te proberen of het gewoon een kans te geven en ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb, want ja, dit spel is erg leuk puzzelspel heks ja natuurlijk IK HOU van want ja in de verte Ik denk dat je zou kunnen zeggen dat ik een heel scherpe geest heb, dus ja dan kan ik echt genieten van een spel dat mijn puzzelvaardigheden op de proef kan stellen 😉👍😁👌🏻
leuke app
Vind het uitdagend. gecontroleerd een of twee soortgelijke games. Vind dit de beste.
hond
Het is niet zo erg, maar het was zo gemakkelijk om ze allemaal te voltooien, het is gewoon niet voor mij omdat ik op zoek was naar een uitdaging, maar het is leuk en ontspannend
uitdagend en leuk en er zijn andere puzzels in dit kleine pakket om
goede tijd voorbij
In het begin was het een goed spel, maar toen ik eenmaal level 330 had bereikt, begon het alle puzzels opnieuw te herhalen. Het begon saai te worden, en gewoon overdreven. Als je een kleine uitdaging wilt, download het dan, maar verwacht er vrij snel verveeld mee te raken...
Veel te veel advertenties na elk niveau na het derde niveau vragen ze je om hun spel niet cool te beoordelen
erg leuk blokpuzzel spel zowel legpuzzel echt een aanrader succes allemaal groetjes juliette
De game is eigenlijk heel leuk, onderhoudend en uitdagend, zoals de watersoort en hexpop. Ik zou dit spel zeker op elk moment aanraden
hiel fijne tijd doder,
Games ok, maar serieus, ik weet dat je zo geld verdient, maar heb je na elk level een advertentie nodig, verwijderen!!!
Puzzel, advertentie, puzzel, advertentie, puzzel, puzzel, advertentie, puzzel, advertentie...bro..zoals kom op nu
ankit
het is erg leuk om te spelen
Niet veel interessants in dit spel
zo leuk ontspannend en verslavend Ik zou het ten zeerste aanbevelen, vooral voor mensen zoals ik die ADHD hebben, het helpt bij de concentratie en dat is leuk
Advertenties bleven elk spel onderbreken, het is het niet waard, het verpest eigenlijk het hele spel. Het is een nogal droevige manier om je eigen spel in gevaar te brengen om gewist te worden. Zo zo lang stu..d.
Pixel Gun 3D - Battle Royale Akció dvxy
Ik hou van de uitdaging, deze spellen zijn erg leuk, ik heb anderhalf uur per keer gespeeld
hiel
Dit spel was echt saai de eerste keer dat ik het opende. Totaal geen uitdaging. Waarschijnlijk geweldig voor kinderen, maar het is moeilijk om blokken op te pakken omdat het alleen de schuifregelaar wil verplaatsen om ernaar te kijken. De tweede keer dat ik het spel opende, besloot ik dat ik na elke puzzel een advertentie moest zien. Heb het 2 goede schoten gegeven. Wordt nu verwijderd.
hou van de dierenpuzzels. kan moeilijk en uitdagend zijn.
eindelijk eens iets anders, chapeau.
BlockPuz: Wood Block Puzzle Game & Jigsaw Puzzles Dėlionė rxi
Ik kan dit spel niet naar eer en geweten aanbevelen. De enorme hoeveelheid advertenties is de ergste die ik ooit in een game ben tegengekomen. Ze waren zo storend dat ik het spel moest verwijderen. Er waren advertenties voor en na elk niveau, elke keer dat je je beloning claimde en sommige schijnbaar gewoon voor de gek. Doe het beter, ontwikkelaars - dit spel is een schande. Ik zou het geen sterren geven als ik kon.
weet niet zeker of 2 puzzels niet genoeg zijn om te beoordelen
Voor elke minuut of zo van het spel is er minstens een minuut aan toevoegingen. De tijd niet waard.
het is een goed spel! mijn dochter heeft deze app vandaag gekregen!
dit is de beste game die je hersenen scherp houdt, probeer het gewoon, je zult verslaafd zijn, ik vind het geweldig
Leuk idee slechte bediening
super leuk want je kan ook kiezen wat je wil doen dus het is zeker een aanrader 😄
zeer goed spel om te spelen.
Geweldig zorgt ervoor dat je het analytische deel van de hersenen gebruikt